Poesia alla Madonna di Armando Fusaro
22 settembre 2025 | 19:45
Segnalazione di Maurizio Vitiello – Poesia alla Madonna di Armando Fusaro
Riceviamo e pubblichiamo
Madonna ê ll’Arco
Madonna bella!…
Tu si’ chella Stella.
Nuje fujente, nuje
vattiénte
venimmo e priammo a
Tté!…
Cu ttutta ll’anema e c’’o
córe,
uommene pentite e
ppóvere.
A ddu Te oje Mamma
Santa,
Mamma carnale, nuje
mettimme
chesta vita nosta mmano a
Tte!…
Madonna… oje Stella mia
bella.
Arravuoglie pe’ nnuje
devote
tutt’‘o mmale ‘int’ô
mantiéllo.
E scarpiselo cu lli Sante
piére,
llu serpente ‘nfame e
ttraditore.
Tu Sì’ ovére ll’unica
sperànza,
pe nnuje, Madonna e
Ssòra.
Tu sì’…chill’Arco ê
ll’alleanza
tra llu cielo e ‘sta póvera Terra.
Parlace Tu… cu llu
Pataterno!…
Armando Fusaro

