Logo
Poesia alla Madonna di Armando Fusaro

Segnalazione di Maurizio Vitiello – Poesia alla Madonna di Armando Fusaro

Riceviamo e pubblichiamo

Madonna ê ll’Arco

Madonna bella!…

Tu si’ chella Stella.

Nuje fujente, nuje

vattiénte

venimmo e priammo a

Tté!…

Cu ttutta ll’anema e c’’o

córe,

uommene pentite e

ppóvere.

A ddu Te oje Mamma

Santa,

Mamma carnale, nuje

mettimme

chesta vita nosta mmano a

Tte!…

Madonna… oje Stella mia

bella.

Arravuoglie pe’ nnuje

devote

tutt’‘o mmale ‘int’ô

mantiéllo.

E scarpiselo cu lli Sante

piére,

llu serpente ‘nfame e

ttraditore.

Tu Sì’ ovére ll’unica

sperànza,

pe nnuje, Madonna e

Ssòra.

Tu sì’…chill’Arco ê

ll’alleanza

tra llu cielo e ‘sta póvera Terra.

Parlace Tu… cu llu

Pataterno!…

Armando Fusaro